برای خرید بالاتر از 10 میلیون
آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای گروه مدیکالا بوده است و در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
کالاها از نظر خدمات پس از فروش به 3 دسته تقسیم می شوند:
1- کالاهایی که پلمپ آن ها باز نشده باشد و به هردلیل مشتری از خرید خود منصرف شده باشد، تیم مدیکالا حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا موظف است بی قید و شرط اقدام به بازپس گیری کالا و استرداد وجه نماید. لازم به ذکر است هزینه ارسال کالا به انبار مدیکالا در این شرایط بر عهده خریدار محترم می باشد.
2- کالاهایی که دارای گارانتی شرکتی می باشند باید بلافاصله پس از دریافت ، گارانتی آن مطابق کارت گارانتی فعال گردد و بدیهی است که در صورت وجود ایرادات مشمول گارانتی ، شرکت گارانتی کننده محصول ، موظف به پیگیری می باشد.
3- کالاهایی که گارانتی ندارند و پلمپ آن ها باز شده و دارای ایراد فنی هستند حداکثر 2 روز پس از دریافت قابل عودت می باشند.
احتراما با توجه به حساسیت بهداشتی تجهیزات پزشکی و بنابر ضوابط وزارت بهداشت، جهت حفظ سلامت و حقوق دیگر مصرف کنندگان از مرجوع کردن کالاهای مصرفی معذور می باشیم.
اقلامی که به عنوان هدیه از طرف مدیکالا همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شدهاند، مشمول ضمانت تعویض نیستند.
ابتدا شرایط کالای مرجوعی را به دقت مطالعه کرده و در صورت مطابقت شرایط ، جهت هماهنگی به شماره پشتیبانی پیام دهید
بسته پلمپ خود را در بسته بندی مناسب به آدرس انبار مدیکالا ارسال کنید
پس از ارسال کالای مرجوعی ، کد رهگیری و شماره حساب خود را به شماره پشتیبانی ارسال فرمایید